Canon G11 ja Pentax K-7 lähtevät matkalle





Moni on jo ehtinyt kysellä, että koska minä kokeilen uutta Canon G11 kameraa? Minä kokeilen uutta G11:a huomisesta alkaen.

Kuten jo muutama päivä sitten kerroin, niin minulla on kokeilussa myös Pentax K-7. Pentaxkuvaajat evat jo ehkä ihmetelleet, että miksi täällä blogissa ei ole ollut vielä mitään juttua koko kamerasta.

Minullahan on ollut tapana heti jonkin kameran saatuani julkaista siitä ensi tunnelmat ja pari esimerkkikuvaa.

Olen toki kuvannut Pentaxilla jo jotain, mutta koska täällä kotimaassa kuvaussäät ovat vähemmän houkuttelevat juuri nyt, niin lähden kokeilemaan Canonia ja Pentaxia Kalifornian aurinkoon.

Harmaa loskasää toki asettaa omat vaatimuksensa mm. kameran sävyjen toistolle, mutta juuri nyt minusta tuntuu, että teen kamerakokeilua mieluummin vaikkapa esim. jossakin aurinkoisissa maisemissa. Loskakuvia ehtii kuvata vielä ihan tarpeeksi tänäkin talvena.

Vakavasti puhuen olen lähdössä työmatkalle ja käytän samalla mahdollisuutta kokeilla näitä kahta kameraa tien päällä.

Yllä kuitenkin muutama Pentaxilla kuvattu kuva, jotka ovat aihepiiriltään hieman toisiaan toistavia, mutta älä anna sen häiritä katseluelämystä.
 
Bloggers Team