Olen palannut!



Arvoisat lukijani, olen pahoillani siitä, että tauko venyi näin pitkäksi. Sain matkalla jonkin taudin, flunsaa kai, ja olin niin huonossa kunnossa, että en kerta kaikkiaan jaksanut kirjoitella edes blogia.

Nyt tuntuu paremmalta ja uutta materiaalia tulee entiseen tahtiin. Tosin seuraavat pari viikkoa ovat ehkä aavitsuksen tavallista rauhallisempaa, koska minulla on tehtävänä pari projektia, jotka eivät liity mitenkään valokuvaukseen, mutta ne pitää saada valmiiksi. Olen siis hieman kiinni, mutta tavoitteenani on kirjoittaa blogia siinä ohessa. Ensi kuun aikana tahti muuttuu entisenlaiseksi ja uusia tuotekokeiluja tulee muiden hyvien juttujen lisäksi.

Tässä pari kuvaa Kööpenhaminasta kuvattuna Nikon D700 kameralla ja Nikkor Ais 35 mm f/1.4 objektiivilla. Perinteistä katukuvausta siis.
 
Bloggers Team